ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за ІІІ квартал 2017 р.

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж ІІІ кварталу 2017 р. надійшло та опрацьовано 21 звернення (заяв, скарг, пропозицій), кількість звернень зменшилась на  22,5 % (за відповідний період 2016 р. – 27). Із них на особистому прийомі зареєстровано 2 звернення. Всього до Головного управління за 9 місяців 2017 р. на особистий прийом звернулось 8 громадян (за відповідний період 2016 р. – 13 звернень).

Безпосередньо до Головного управління зі зверненнями та на особистий прийом звернулось 15 громадян. Інші заяви та скарги надійшли через Державну установу “Херсонський обласний контактний центр” (2), ДСНС України” (2), та інших кореспондентів (2).

Найбільша кількість звернень надійшла до Головного управління: із м. Херсона -  11 (52,4% від загальної кількості), Херсонської області – 7 (33,2%), м. Харкова, м. Миколаєва та  Хмельницької області по 1 (4,8 %).

Впродовж ІІІ кварталу 2017 року надійшло 4 колективних звернення.

Загальна кількість громадян у ІІІ кварталі 2017 р. склала 48 осіб (ІІІ квартал 2016 р. – 51).

За 9 місяців поточного року у Головному управлінні та підпорядкованих підрозділах зареєстровано 63 звернення (за відповідний період 2016 р. – 74). Кількість звернень зменшилась на 15 %.

Найчисельнішими за кількістю є звернення  з питань порушення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, їх надійшло – 25 або 40% від загальної кількості (за відповідний період 2016 р. – 23 ), збільшення на 9%),  з них стосовно пожежної безпеки - 23 (36,5%) (за відповідний період 2016 р. – 20), збільшення на 15%.

Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

На веб-сайті Головного управління у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки особистого прийому громадян керівниками Головного управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян у ІІІ кварталі 2017 р.

 Впродовж 9 місяців 2017 р. до Головного управління  надійшло 5 запитів на публічну інформацію, на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпну відповідь.

    Твіт