ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за ІІІ квартал 2018 р.

 

 

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж ІІІ кварталу 2018 р. надійшло та опрацьовано 30 звернень (заяв, скарг, пропозицій), кількість звернень збільшилась на 11 %  (за відповідний період 2017 р. – 27). Із них на особистому прийомі зареєстровано 5 звернень (ІІІ квартал 2017 р. – 6).

Всього до Головного управління та підпорядкованих підрозділів за 9 місяців 2018 р. на особистий прийом звернулось 17 громадян (за відповідний період 2017 р. – 8 звернень).

Впродовж ІІІ кварталу 2018 року надійшло 3 колективних звернення. Загальна кількість громадян, що зверталися, з урахуванням колективних звернень, у ІІІ кварталі 2018 року склала 53 особи (ІІІ квартал 2017 р. – 48).

Найбільша кількість звернень надійшла до Головного управління: з м. Херсона -12 (40 % від загальної кількості), Херсонської області – 16 (53,3 %), м. Хмельницький – 1 (3,3 %) та м. Києва  3,3 %).

Всього за 9 місяців поточного року у Головному управлінні та підпорядкованих підрозділах області зареєстровано 80 звернень (за відповідний період 2017 р. – 63). Кількість звернень збільшилась  на 13 %.

 Загалом до Головного управління та підпорядкованих підрозділів з урахуванням колективних звернень (10) за 9 місяців 2018 р. звернулося 147 громадян .

Найчисельнішими за кількістю є звернення з питань порушення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, їх надійшло – 38 або 47,5 % від загальної кількості (за відповідний період 2017 р. – 25). Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

Забезпечено оперативний розгляд звернень громадян, що надходять до Головного управління через Державну установу “Херсонський обласний контактний центр”. Впродовж 9 місяців 2018 р. зареєстровано та опрацьовано 10 звернень (за 9 місяців 2017 р. – 8).  Із них:

- 7 звернень (70 % від загальної кількості одержаних) щодо забруднення атмосферного повітря внаслідок небезпечних викидів на заводі "Титан" АР Крим та погіршення самопочуття населення прикордонних територій;

- 3 звернення (30 %) стосовно надання допомоги потерпілим внаслідок стихійного лиха (снігових заметів) та відновлення руху транспорту на автошляхах області.

На веб - сайті Головного управління у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки особистого прийому громадян керівниками Головного управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян у ІІІ кварталі 2018 р.

 Впродовж 9 місяців 2018 р. до Головного управління  надійшло 20 запитів на публічну інформацію, на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпну відповідь.

    Твіт