ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за 11 квартал 2018 р.

 

 

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж ІІ кварталу 2018 р. надійшло та опрацьовано 28 звернень (заяв, скарг, пропозицій), кількість звернень збільшилась на 33 %  (за відповідний період 2017 р. – 21). Із них на особистому прийомі зареєстровано 7 звернень (ІІ квартал 2017 р. – 3).

Всього до Головного управління та підпорядкованих підрозділів за 6 місяців 2018 р. на особистий прийом звернулось 12 громадян (за відповідний період 2017 р. – 6 звернень).

Впродовж ІІ кварталу 2018 року надійшло 3 колективних звернення. Загальна кількість громадян, що зверталися, з урахуванням колективних звернень, у ІІ кварталі 2018 року склала 60 осіб (ІІ квартал 2017 р. – 74).

Найбільша кількість звернень надійшла до Головного управління: із м. Херсона -  19 (68 % від загальної кількості), Херсонської області – 7 (25 %), Дніпропетровської області – 1 (3,5 %) та м. Київа – 1 (3,5 %).

Всього за 6 місяців поточного року у Головному управлінні та підпорядкованих підрозділах області зареєстровано 50 звернень (за відповідний період 2017 р. – 42). Кількість звернень збільшилась  на 19 %.

 Загалом до Головного управління та підпорядкованих підрозділів з урахуванням колективних звернень (7) за 6 місяців 2018 р. звернулося 94 громадянина .

Найчисельнішими за кількістю є звернення  з питань порушення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, їх надійшло – 28 або 33 % від загальної кількості (за відповідний період 2017 р. – 28). З питань надання допомоги потерпілим внаслідок стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій надійшло 3 звернення (за відповідний період 2017 р. – 4).

Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

На веб - сайті Головного управління у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки особистого прийому громадян керівниками Головного управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян у ІІ кварталі 2018 р.

 Впродовж 6 місяців 2018 р. до Головного управління  надійшло 14 запитів на публічну інформацію, на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпну відповідь.

 

    Твіт