ГоловнаГромадянамЗвернення громадянАналіз звернення громадян
 Версія для друку

АНАЛІЗ

стану роботи зі зверненнями громадян в підрозділах області

за І квартал 2018 р.

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж І кварталу 2018 р. надійшло та опрацьовано 22 звернення (заяв, скарг, пропозицій). Кількість звернень порівняно з відповідним  періодом 2017 р. збільшилась на 4,7 % (у І кварталі 2017 р. – 21), із них, на особистому  прийомі зареєстровано 5 громадян (у І кварталі 2017 р. – 3).

Безпосередньо до Головного управління зі зверненнями та на особистий прийом звернулось 18 громадян. Інші заяви та скарги надійшли через Державну установу “Херсонський обласний контактний центр ”(3) та інші органи (1).

Найбільша кількість звернень надійшла до Головного управління: із м. Херсона -  11 (50 % від загальної кількості одержаних), Херсонської області - 9 ( 41 %), Запорізької  та  Кіровоградської областей - по 1 (по 4,5 %).

Впродовж І кварталу 2018 року надійшло 4 колективних  звернення, одне звернення повторне.

Загальна кількість громадян у І кварталі 2018 р. склала – 34  особи (І квартал 2017 р. – 23).

Забезпечено оперативний розгляд звернень, надісланих до Головного управління через Державну установу «Херсонський обласний контактний центр». Впродовж 3 місяців 2018 р. зареєстровано 3 звернення  (13,6 % від загальної кількості одержаних) стосовно надання допомоги потерпілим внаслідок стихійного лиха (снігових заметів) та відновлення руху транспорту на автошляхах області.

Чисельними за кількістю залишаються звернення з питань порушення правил пожежної безпеки, їх надійшло 7, або 31,8 %  від загальної кількості (за відповідний період 2017 р. – 7 звернень).

Всі звернення були ретельно розглянуті, а саме:

            - авторам 20 звернень надані компетентні роз’яснення згідно з вимогами чинного законодавства;

- 2 звернення  -  у стадії розгляду.

Всі звернення громадян розглянуто у встановлені законодавством терміни.

На веб-сайті Головного управління у розділі «Звернення громадян» розміщено графіки особистого прийому громадян керівниками Головного управління, аналітична довідка за результатами роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2018 р.

 Впродовж 3 місяців 2018 р. до Головного управління  надійшло 5 запитів на публічну інформацію, на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпну відповідь.

 

    Твіт