ГоловнаГромадянамДоступ до публічної інформації
 Версія для друку

Закон України «Про доступ до публічної інформації»  

 

Указ Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації»

 

Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в допоміжних органах, створених Президентом України»

 

Вимоги до складення та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління ДСНС України у Херсонській області (форма для подання запиту на публічну інформацію)

 

Наказ МНС України № 755 від 26.07.2011 "Про затвердження Переліку відомостей, що становлять службову інформацію та Інструкції з питань обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію у Міністерстві надзвичайних ситуацій України"

 

Наказ ДСНС України № 514 від 13.08.2013  "Про затвердження Переліку видів публічної інформації, розпорядником якої є Державна служба України з надзвичайних ситуацій" (ПЕРЕЛІК)

 

Наказ МВС від 24.11.2015 № 1477 "Про затвердження Інструкції про порядок забезпечення доступу до публічної інформації у ДСНС України"

 

Наказ ГУ ДСНС України у Херсонській області від 31.12.2015 №304 "Про затвердження Переліку видів публічної інформації, розпорядником якої є Головне управління ДСНС України у Херсонській області"

 

Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:

1) ім'я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;

2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати. (Вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)

3) підпис і дату.

 Аналіз роботи із запитами на публічну інформацію за ІV-й квартал 2016 року

Відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, Указу Президента України від 5 травня 2011 р. № 547 “Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації”, постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. № 583 “Питання виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади” у Головному управлінні ДСНС України у Херсонській області (далі – Головне управління) доступ громадськості до публічної інформації забезпечується через офіційний веб-сайт Головного управління (http://www.кherson.mns.gov.ua/), рубрика "Доступ до публічної інформації" та наданням інформації запитувачам на їх запити.

На адресу Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж ІV кварталу 2016 р. надійшло та опрацьовано 11 звернень (заяв, скарг, пропозицій), кількість звернень зменшилась на  54 % (за відповідний період 2015 р. – 24). Із них на особистому прийомі зареєстровано 3 громадян. Всього до Головного управління за 12 місяців на особистий прийом звернулось 16 громадян (за відповідний період 2015 р. – 11 звернень).

Безпосередньо до Головного управління зі зверненнями та на особистий прийом звернулось 9 громадян. Інші заяви та скарги надійшли через народних депутатів України (2).

Найбільша кількість звернень надійшла до Головного управління: із м. Херсона -  7 (63,6 % від загальної кількості), Херсонської області – 3 ( 27,3 %) та м. Кропивницького – 1 (9,1 %).

Всього до Головного управління та підпорядкованих підрозділів впродовж 12 місяців 2016 р. надійшло 85 звернень (за відповідний період 2015 р. – 114). Кількість звернень зменшилась на 25 %.

З урахуванням колективних звернень за 12 місяців 2016 р. до Головного управління звернулось 109 громадян (торік – 128).

Найчисельнішими за кількістю є звернення  з питань запобігання надзвичайним ситуаціям техногенного характеру та пожеж, їх надійшло 26, або 31 % від загальної кількості (за відповідний період 2015 р. – 26), з них стосовно пожежної безпеки – 23 (27 %) (за відповідний період 2015 р. – 23).

Забезпечено оперативний розгляд звернень громадян, що надходять до Головного управління через Державну установу “Херсонський обласний контактний центр ”. Впродовж 12 місяців 2016 р. зареєстровано та опрацьовано 21 звернення (за 12 місяців 2015 р. – 50), зменшення на 42 %. Із них:

- 8 звернень (38 % від загальної кількості одержаних) стосовно надання допомоги в переміщенні громадян із місць проведення АТО у Луганській  та  Донецькій  областях,  проживання   в  яких  несе  загрозу   для  життя  людей (за відповідний період 2015 р. – 38).

- 4 звернення (19 %)  з питань надання допомоги потерпілим внаслідок стихійного лиха (за відповідний період 2015 р. – 4).

 Впродовж 12 місяців 2016 р. до Головного управління  надійшло 16 запитів на публічну інформацію (за відповідний період 2015 р. – 20), на які своєчасно в установленому чинним законодавством порядку (протягом 5 робочих днів) було надано вичерпну відповідь.

 

    Твіт